26 juni 2011

Jag har inte publicerat inlägg här på bloggen på jättelänge. Allt blir för personligt. Jag börjar skriva, kommer in på allt som jag inte vill att vem som helst ska kunna läsa, och inlägget sparas som utkast. Det finns många inlägg där nu, och jag funderar på att lösenordsskydda bloggen igen. För varför ska jag ha en blogg där jag inte kan publicera mina inlägg? Men jag vet ju samtidigt att om jag lösenordsskyddar bloggen kommer ingen läsa. De personer jag vill ska läsa kommer inte få lösenordet. För det känns ju så himla dumt! Åh, jag vet inte. Jag saknar att kunna blogga, men jag känner också att jag har hittat andra sätt att få ur mig allt. Men jag får se. Kanske låter jag det bara vara som det är, så bloggar jag så sällan som jag har gjort det sista. Bloggen kommer i alla fall finnas kvar. Lösenordsskyddad eller inte, aktiv eller inte. För jag vill inte förlora allt jag skrivit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback