c

Jag hatar verkligen att jag inte klarar av sånt här... jag borde ju göra det, kan man tycka. Speciellt eftersom det är så många som bryr sig om mig & hjälper mig om det behövs. Det hjälpte inte idag. Eller jo, det hjälpte lite. Jag är gladare. Det känns nog lite bättre, nu när jag känner efter. Precis då kändes det inte bättre, men nu ... jag blev glad! :D

Du är så snäll mot mig exakt hela tiden. Jag har aldrig vågat eller lyckats med att säga det till dig, men det betyder så mycket! Kommer du ihåg den gången när du lyssnade på mig i nästan en timme? Och när du hjälpte mig att fixa en tid till kuratorn? Och igår, och alla dagar som har varit som igår. Så himla schysst är du, hela tiden!

Tack för all hjälp. Både idag och tidigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback