Det är skola imorgon.

Jag vill inte. Ni fattar inte hur nervös jag är! Jag har inte varit i skolan på 4 veckor, och det känns inte bra att gå tillbaka. Eller jag vill vara där, men jag vågar inte. Tänk om det inte blir som jag har tänkt mig, jag klarar inte av att inte ha några förväntningar alls. Det går bara inte att låta det bli som det blir när jag vet att jag vill göra så himla mycket. Och det kommer inte vara likadant som förra terminen. Verkligen inte. Jag tror att det kan bli bra, men efter idag... hur fan ska jag klara en hel skoldag, som antagligen är full med besvikelser? Eller ja, det blir ju ofta så.


jagvillintejagvillintejagvillinte.

Hjälp mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback